Nilai Bakat Lakonan !!! Bukan Tubuh Badan Saya


Seorang pelakon wanita tempatan kelahiran Cina-Singapura agak kecewa kerana rata-rata peminat lebih mengkritik tubuhnya dari bakat yang beliau ada...

Bercakap kepada wartawan ketika ditemuramah The Straits Time, Kok, 40 beliau mengaku agak terganggu dengan perhatian yang lebih diberikan kepada tubuhnya....

Beliau kemudian menasihati mereka supaya lebih menumpukan kepada bakatnya dalam bidang lakonan untuk dikriitik....

Beliau berkata kepada RazorTV: "Saya berasa amat kecewa apabila orang ramai lebih menumpukan kepada tubuh saya dari bakat lakonan....

"Jadi, saya beritahu pada diri saya sendiri akan terus memberikan yang terbaik untuk mengalihkan perhatian peminat....

"Mereka masih lagi bercakap mengenai tubuh saya. Tetapi sekarang sudah kurang, malah ada yang beri komen 'Ok lah, she can act'...."

0 Response to "Nilai Bakat Lakonan !!! Bukan Tubuh Badan Saya"

Post a Comment